četvrtak, 6. listopada 2016.

ISPOVEST – Sa 20 godina sam otišla u Njemačku da pomognem i sebi i mojim roditeljima…



Sa 20 godina sam otišla u Njemačku da pomognem i sebi i mojim roditeljima koji su živjeli na rubu egzistencije, bijede… Kada sam došla u Berlin, nikoga nisam poznavala i tako izgubljenu me zapazio jedan Turčin. Ponudio me je da radim kao čistačica u njegovom rastorančiću. Pristala sam bez razmišljanja. Drugi dan i dobila sam posao. Nije bila nešto velika dnevnica, ali BILA JE i to mi je bilo najvažnije. Odma prvi dan nakon smjene gazda turčin me pozvao kod njega u kancelariju i ponudio mi da ako želim da zaradim prave pare da mogu da radim i “treću smjenu”, a kada je rekao da ću moći zarađivati i preko 200 eura za noć, nije mi bilo bitno ni šta ću raditi. Pristala sam. Tu prvu noć sam “spavala” sa njim i njegova 3 prijatelja. Zaradila 300 eura i mnogi će reći “laka lova” ali daleko je to od lako zarađenog novca. Turčini pa još četvorica :(. Evo već 7 godina radim za istog čovjeka, ubrzo sam napustila posao čistačice i radila sam samo treće smjene. Zarađujem dobro, baš mnogo dobro. Razmišljala sam par puta da prekinem, ali toliko je dobra lova da ne mogu da je se odreknem.


0 komentari:

Objavi komentar